вторник, 21 февраля 2012 г.

Продали зіпсовану ікру


Власник ресторану "Перфект Шрімп" у Нью-Йорку Орсон Шелтон купив для свого ресторану 10 л зіпсованої червоної ікри. Знайомий запропонував йому зустрітися з дилером і взяти кілька банок на пробу.


— Мені пояснили, що цей перекупник має прямі канали з Японією і Росією, — розповідає Орсон. — За літр просили 500 доларів. Я повівся, бо це дуже дешево. Чоловік давав мені скуштувати нормальну, а в банках привезли зіпсовану. Я влаштував тиждень російської культури з дешевими млинцями з ікрою. Кухар казав, що вона дивно пахне. Але я подумав, він просто не знається на елітних продуктах.

Млинцями отруїлися щонайменше 13 людей. Санітарна служба закрила "Перфект Шрімп". Проти Шелтона подали сім позовів.

"Газета по-українськи" №1372 за 17.02.2012. Рубрика Світ

Комментариев нет:

Отправить комментарий